Майдан / Статті Карта Майдану

додано: 11-11-2004
Nahtigal: Чому Порошенко, Червоненко, Жванія на користь Украіні а Суркіс, Ахметов, Медведчук, Пінчук - ні

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1100209512.html

http://www.livejournal.com/community/ua_talks/86950.html

Про вибір або претензія на аналітику

Я хочу поговорити про вибір, і в моєму говорі не буде ані краплі
політичних гасел. Я не буду говорити про судимості або отруєння. Це тема дуже
окремої бесіди. Я хочу поговорити про вибір базуючись на грошах.
Заздалегідь признаю, що погляд спрощений.

Питання перше: підніміть руки ті, кому гроші не потрібні. Взагалі.
Тільки чесно.

Добре, всі інші можуть одразу читати далі. А ти, котрому гроші не
потрібні - людина, яких мало. Унікум. Я до твого рівня явно не дотягую, тому
дивись на все, що нижче з певною поблажливістю, або взагалі не читай.

З тими-ж, кому гроші потрібні я буду говорити далі, як з рівними.

Почнемо здалеку: хто підтримує (я не буду говорити "стоїть за"
Віктора Януковича? Суркіс, Ахметов, Медведчук, Пінчук. Ви не повірити, але
їм теж гроші теж потрібні. То чим-же вони їх заробляють? Коротка
відповідь: корпоративний менеджмент. Більш розгорнута відповідь звучить так:
Суркіс - експорт металу, Ахметов - експорт вугілля і металу, Медведчук
- експорт карпатської деревини, Пінчук - зв'язок, експорт труб.

Питання друге: хто підтримує Ющенко? Порошенко, Червоненко, Жванія. Чим
заробляють гроші ці пани? Коротка відповідь: знову-ж таки корпоративний
менеджмент. Але тут є деякі відмінності: Порошенко - харчова
промисловість, Луцький автозавод; Червоненко - харчова промисловість; Жванія - не
знаю. В інеті швидко інфи не знайшов.

В чому-ж, власне, різниця? І тут, і там великий бізнес. Олігархи. В
першому випадку - дуже великий. Але є відмінності.

Що потрібно панам з першої групи для того, щоби добре розвивався їхній
бізнес? Відповідь очевидна: сприятливі умови для експорту сировини
(метал - це теж лише сировина, а не кінцевий продукт) і максимально дешева
робоча сила всередині країни. Пінчуку потрібно дещо більше бо він
все-таки труби виготовляє, тобто робить який-не-який але продукт. Але і в
останньому випадку - експорт, бо все-ж таки газо- та нафтотранспортна
система України має межі розвитку.

Що потрібно панам з другої групи? Їм потрібно, щоби люди покупали
продукцію підконтрольних їм підприємств. Причому, чим більше будуть люди цю
продукцію покупати, тим краще. А люди будуть покупати цю продукцію
тільки тоді, коли в них будуть гроші. Тобто, бізнес цих панів буде
нормально розвиватись тільки тоді, коли в країні почнуть з'являтись багато
людей з грошима. Виходячі з цього дуже логічним виглядає пункт перший
програми Ющенка: пріорітетний розвиток внутрішнього ринку. Тобто, пани з
другої групи потребують, щоби в МОЄМУ кармані були гроші. Оскільки я є
реалістом, то думаю, що група підтримки Юща також вибрала-б ескпортний
бізнес, якби могла, але ця ніша вже була зайнята.

Короче, маємо те, що маємо. Я голосуватиму за Ющенко, томущо пани з
його оточення потребують, щоби в мене були гроші. Цікавий висновок, чи не
правда? Короче, по тверезим роздумам виходить, що мої власні інтереси
співпадають з інтересами Юща і його команди.

Маю іще одне цікаве зауваження виходячі зі сказаного вище.

... маленький відступ: так вийшло, що я маю деяке відношення до
реклами. Я не креативщик, але слова "профайлінг" і "таргетинг" в ступор мене
не вводять. Так от...

Як могло вийти так, що маючи багатократну перевагу в ЗМІ перша група не
змогла гарантовано переконати більшість виборців в виборі на свою
користь? Відповідь відносно проста - вони не вміють якісно працювати з
кінцевим користувачем. Для того, щоби продати одну кілотонну металу за
кордон потрібні зовсім інші методи, ніж для того, щоби продати одну
кілопляшку напоїв "Орлан". Виборчі перегони - це найсправжнісінька рекламна
кампанія, тільки в якості товару виступає кандидат. Група Ющенка виявилась
більш професійною в царині роботи з кінцевим користувачем (тут я не
можу вже втриматись), за що їм моє ВЕЛИКЕ ЛЮДСЬКЕ СПАСИБІ.

Окреме слово хочу сказати про колір виборчої кампанії Ющенка: той, хто
запропонував цей жовто-гарячий колір був просто генієм. Йому моє окреме
спасибі. Вчора сама погода шепотіла: "Так, Ющенко". Признаю, що
спочатку моє ставлення до кольорів кампанії було негативним. Особливо влітку.
Але коли прийшла осінь, я зрозумів, що з мене справді ніякий рекламщик.

Сподіваюсь, що хоч аналітик з мене вийде))
----------------------------

з
http://www.livejournal.com/community/ua_talks/86950.html

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1100209512.html




Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2016. Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail news@maidan.org.ua