Майдан / Статті Карта Майдану

додано: 28-01-2005
:: Інтернет-конференція з Віктором Шишкіним

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1106901232.html

Інтернет-конференція з Віктором Шишкіним Віктор Шишкін - відомий український юрист, перший генпрокурор незалежної України, депутат 3-х скликань. Опозиціонер, послідовно боровся проти системи, що створювалась за часів Кучми. Партія УРП "Собор"пропонує Віктора Шишкіна на посаду Генерального прокурора. Ідея провести конференцію виникла тут: http://www2.maidanua.org/news/view-list.php3?site=maidan&bn=maidan_free&key=1106603281&trs=-1 повна версія інтерв"ю: http://www2.maidan.org.ua/n/pressk/1106824202

27-01-2005 13:47 q-q Яким Ви бачите вирішення кадрової проблеми? Шановний пане Шишкін! Не секрет, що за 10 років і всі силові структури, і апарат прокуратури всіх рівнів заповнились людьми, які займаються виключно "вирішенням питань" за гроші замовників. Нормальні люди не утримуються - йдуть самі або система їх відторгне й викине рано чи пізно. (Наприклад, див. http://ord.com.ua/categ_1/article_7263.html ). В умовах, коли не можна масово звільнити з роботи 90% наявного (і вже просоченого корупцією наскрізь) персоналу прокуратури, як Ви бачите вирішення кадрового питання? Хто працюватиме в прокуратурах, якщо Ви обіймете посаду Генерального прокурора? Ті самі некомпетентні хабарники, що й нині? Яким буде механізм кадрової ротації та кадрового відбору? Дякую!

27-01-2005 16:45 Віктор Шишкін Кадрова проблема Необхідно зробити повну заміну вищого керівного складу Генпрокуратури. Це - Генеральний прокурор та його заступники. Наступний рівень - керівники відділів та управлінь Генпрокуратури, а також прокурори областей та їх заступники, повинні бути віддані суворій люстрації. Я маю на увазі - потрібно перевірити їх професійні здібності, перевірити як вони виконували вимоги закону під час політичного керівництва країною командою Кучми. Мається на увазі - чи захищали вони порушені права люлдмни, як вони реагували на звернення громадян, особливо щодо порушення їх прав службовцями та посодовими особами адміністративних(управлінських) та правоохоронних структур. Також, потрібно дати відповідь на питання, чи виконували ці робітники прокуратури замовлення щодо безпідставного переслідування представників опозиції, громадських (в тому числі правозахисних) об"єднаннь, незалежно налаштованих журналістів. Як вони займалися розслідуванням справ, особливо щодо вбивства та каліцтва людей за політичними мотивами. Аналогічно це стосується також і нижчої керівної ланки прокуратури - прокурорів міст, районів і т.д. Чесні та порядні робітники прократур повинні бути залишені на своїх посадах, а незаконно звільнені - і поновлені на різних прокурорських посадах. До цієї справи можуть бути залучені, для інформування нового керівництвва прокуратури, представники громадських об"єднань - в першу чергу правоозахисних Є ще другий аспект люстрації. Це чесність та моральність працівників прокуратури та інгших правоохоронних органів. Мається на увазі зловживання службовим станом з метою власного збагачення - будівництво дач, кількаповерхових котеджів, придбання дорогих іномарок, оформлення власності та подібного майна на своїх родичів або близьких. Щодо ротації - не потрібно придумувати велосипедів. Людну можна звільнати лише за щось конкретно - для цього існує механізм прокурорських перевірок. Щодо керівництва - перевірок не повинно бути (тому що я вважаю що керівники - це політичні посади). Натомість, ці керівники повинні йти разом з усією командою, та нести відповідальність разом з усією командою. Це стосується не тільки керівників прокуратури, на мою думку. Але й керівників всіх центральних органів влади (міністерств, фонду держмайна, податкової та ін.) Якщо в оновленій прокуратурі буде нормальна атмосфера та достойна зарплата - то думаю що багато молодих, порядних фахівців захочуть працюват в прокуратурі. Крім того, повернуться старі кадри, які звільнилися або були примусово звільнені за те що не хотіли працювати тими методами, що там панували. це потрібно зробити якнайшвидше я думаю, що можна вкластися в пів-року, включаючи перевірки на рівні районних прокуратур.

27-01-2005 14:09, Navigator Шановний пане Вікторе, цікава Ваша думка як правника. Батько турків Ататюрк для модернізації Туреччини в 20-ті роки взяв цілком кодекси (карний, торговий і т.д.) в різних країнах Європи і указами ввів їх на території Туреччини. Це убило зразу кілька зайців. Для чого ми видумуємо велосипед, продовжуючи агонію по-суті совіцької системи судочинства? Все одно при вступі в Євросоюз нам привезуть, як прибалтам, 600 кілограмів законів? ПС. Дякую Вам за роботу на благо України і українців. Ми - цінимо.

27-01-2005 17:05, Віктор Шишкін я не думаю що це необхідно В цьому немає необхідності. Україна вже кілька років здійснює реформування своєї правничої системи. Та прийняті останнім часом закони (особливо в галузі судочинства), та певною частиною в галузі судоустрою, вже наблизили нас до стандартів Європи у цій сфері. Я недостатньо компетентний щодо економічного чи фінансового законодавства - але щодо судоустрою це так. Інше питання в тому - що попереднім політичним режимом норми цих законів не реалізовувались. Значна кількість (доктринально) прогресивних думок щодо вдосконалення законодавства - штучно спотворювались. В нас є достатній потенціал, як науковий так і законодавчий, щоб виправити ситуацію, не займаючись мавпуванням чужого законодавства. Ще одне питання - що брати за зразок, німецьк кодекси, які відрізняються від франзуського? Чи Французські, які ваідрізняються від австрійського та іспанського? хоч всі вони знаходяться в полі європейського права. До того ж, робота по гармонізації йде. Проект цивільного Кодексу України, в свій час, готувався робочою групою під керівництвом заступника голови ВР України Мусіяки В.Л. ( ВР другого скликання), дуже близький за своїм змістом до сучасного цивільного кодексу НІдерландів та Німеччини. Були викорстані самі прогресивні європейські зразки. Але, сама редакція цього проекту була дуже сильно спотворена в ВР третього скликання новою робочою групою під керівництвом Медведчука. Тому, зараз в Цивільному Кодексу мажмо абракадабру. Це можна виправити, у нас є потенціал для цього - було б бажання (та політична воля), в т.ч. нового керівнцтва держави.

Щодо історчних прикладів на кшалт Туреччини, до речі, є більш близький приклад. До початку 80 років 20 сторіччя, МРСР (я родом з Молдови) напряму використовувала кодекс про шлюб та сім"ю УРСР. Можна сказати, що в Україні завжди була сильна правова школа. Та і сьогодні, вже, українське законодавство (в тих галузях, що я аналізую) вже доктринально сильно відрізняється від законодавства РФ. Якрах для гармонізації законодавства в межах ЄЕПу нам би прийшлосьдуже багато чого переробляти. Але, сподіваюсь, цього не буде

27-01-2005 14:11, Андрій Шановний Вікторе Івановичу! Якщо Ви все-таки посядете місце Генерального Прокурора України, як швидко Ви зможете довести до суду резонансні справи, зокрема справу про вбивство Георгія Гонгадзе? Якою буде Ваша кінцева мета в цій справі? Дякую за відповідь, Андрій (м.Кіровоград)

27-01-2005 17:19, Віктор Шишкін Стосовно резонансних справ та посади Генпрокурора Перше - я сподіваюсь, що ця посада мені запропонована не буде. По друге - я хотів би зважити на те, щоб учасники розмови не дуже мали сподівання на блискавичне (та довершене) розслідування багатьох застарілх резонансних справ. Включаючи, на превеликий жаль, і справу Георгія Гонгадзе. В оперативно-слідчих колах багатьох країн, не лише нашої, існує стала, обгрунтована багаторічним досвідом думка, що якщо впродовж перших двох тижнів після скоєння злочину не вдалося вийти на тих осіб що скоїли злочин, то справа вважається "глухарем". Тобто, її не можна буде розкрити в повному обсязі. Втрачені докази і т.д. Тому наприклад в справі Гонгадзе, сьогодні можна вийти на тих осіб, які саботували розслідування цієї справи. Можливо, ще на замовників (чи підбурювачів). Але дуже важко вийти на організаторів, і майже неможливо вийти на виконавців. Хто б не був завтра Генпрокурором, розслідувати цю справу буде надзвичайно важко, оскільки багато доказів не були закріплені належним чином (тому не можуть бут використані в судовому засіданні), інші приховані, а деякі знищені. Це стосується також інших справ, які ви назвали резонансними.

27-01-2005 14:49, СВІТЛАНА Шановний пане Вікторе! Кого Ви бачите основними своїми конкурентами на посаду Генпрокурора? Кого вважаєте найдостойнішим з них, чия постать не викликала б у Вас обурення і образи за програш? Дякую.

27-01-2005 17:25, Віктор Шишкін при чому тут програш? я власне на цю посаду не балотуюсь. з політичних фігур, якби не було перешкод через відсутність освіти, кращим на цій посаді був би Степан Хмара - на мою думку. Це майже не жарт.

27-01-2005 14:24, Предсказамус Уважаемый Виктор Иванович! Вопрос о кадрах Думаю, не нуждается в доказательствах факт чуть ли не поголовной коррумпированности органов пркуратуры. Менее очевидно, но тоже факт - студенты юридических вузов также начинают со "вступительного взноса" в несколько тысяч долларов и заканчивают оплатой госэкзаменов. За пределами правоохранительной системы нормальные профессионалы есть, но они уже привыкли к приемлемым доходам, их семьи тоже, и отвыкать явно не собираются. В чем Вы, в случае назначения Вас Генеральным прокурором, видите кадровую базу после неизбежной чистки прокуратуры?

27-01-2005 17:35, Віктор Шишкін Сучасна юридична освіта залишає бажати кращого Головна проблема нашої держави на шляху реформування правової системи в цілому та прокуратури зокрема - це вкрай низька якість юридичної освіти. Я маю двадцятирічний досвід викладання правничих дисциплін в різних вузах України, а тому маю право казати, що дійсно стан підготовки спеціалістів-правників - вкрай жахливий. і не останню роль в цьому зіграла комерціалізація юридичної освіти. Тут повинний бути завсім інших підхід, ніж в інших освітянських галузях. Юриста треба не лише вивчити, а й виховати справжнім державником та патріотом. Але це - тема окремої розмови. Чи здатні наші нинішні вчителі вищої школи чомусь навчити студентів?

27-01-2005 14:43, Олександр Курилов Re: Інтернет-конференція з Віктором Шишкіним Пане Вікторе Цікавить ваше бачення відомої проблеми з "Укртатнафтою", зокрема про акції цього підприємства та продажу їх частки братам Чорним. Чи розслідує прокуратура цю справу? Якою буде ваша кадрова політика у Полтавському регіоні? Чи йтиметься про нового прокурора нашої області ?

27-01-2005 17:45, Віктор Шишкін Уяви не маю, що відбувається з цією справою, бо не належу до тісного кола втаємничених прокурорських працівників попередніх та нинішнього Генпрокурорів. Думаю, що, незалежно від того, хто стане Генпрокурором, міняти треба всіх прокурорів всіх областей.

27-01-2005 14:47, Макс Предлагали ли Вам пост генпрокурора и как по Вашим сведениям когда снимут Пискуна а это надо делать немедленно

27-01-2005 17:47, Віктор Шишкін 1) Не пропонували! 2) А чи знімуть Піскуна?.. ;):

27-01-2005 14:52, Макс Вы согласны что надо проводить серьезные чистки до самых низов Гепрокуратуре, МВД и таможне

27-01-2005 17:50, Віктор Шишкін Відповідь було дано раніше http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_pressk&trs=-1&key=1106837113&first=&last=

27-01-2005 14:54, Юрий Господин претендент! Не считаете ли Вы целесообразным, в ответ на преследования Юлии Тимошенко со стороны России, открыть пару уголовных дел (с объявлением в международный розыск) против нескольких высших должностных лиц России. Уверен, что поводов для этого (вполне законных) найдется немало?

27-01-2005 17:55, Віктор Шишкін Варто Я навіть намагався цю пропозицію оприлюднити в інтерв'ю програмі телеканалу "Ера", маючи на увазі Жириновського, Лужкова, Кобзона та іншх порушників українського виборчого законодавства, які фактично здійснили інтервенцію проти України.

27-01-2005 15:00, Vitus Пане Шишкін! Чи обстоюєте Ви необхідність скасування загального нагляду прокуратури, котрий існує у прийнятому варіантів політреформи (законопроект 4180)? Як ви бачите реформу прокуратури України? Чи вважаєте достатнім існуючий кадровий потенціал прокуратури? З повагою, Віталій Лункан, правознавець

27-01-2005 18:03, Віктор Шишкін Нагляд прокуратури Я його вже давно скасував, бо відповідний розділ Конституції України, ухваленої у 1996 році, щодо прокуратури писав безпосередньо я. Реформа прокуратури має здійснитись, спираючись на діючі положення Конституції України (стаття 121). Там чітко вказані завдання для прокуратури. Кадровий потенціал вважаю недостатнім.

27-01-2005 15:11, Столяров Пане Шишкін, Вас знають в Одесі, і не лише тут, як порядну людину. Якщо станете Генрокурором - чи доведете в Одесі, нарешті, до завершення справи Ігоря Свободи та Сергія Варламова? Одесити прагнуть знати імені вбивць та замовників

27-01-2005 18:10, Віктор Шишкін Вітаю, Ігорю! Друже, дякую. Розслідування справ про вбивства цих вельмишановних одеситів треба довести до логічного кінця. Думаю, що це може стосуватися лише замовників, але не виконаців. Тут мої погляди співпадають з моєю відповіддю щодо розслідування справи Георгія Гонгадзе.

27-01-2005 15:18, Макс Вас знают как порядочного человека почему бьі Вам если не будете ген прокурором стать губернатором Одесской области?

27-01-2005 18:14, Віктор Шишкін дякую, можна спробувати "блакитнизація" області зайшла занадто далеко, потрібно додати помаранчевого кольору. Тим більше, що апельсини в Україну привозять через Одесу. :):

27-01-2005 15:28, A. Ist Виктор Иванович, а как Вам PR-война Васильева и Пискуна? http://obkom.net.ua/news/2005-01-27/1519.shtml 27-01-2005 18:16, Віктор Шишкін це не перший ляльковий театр в найсучаснішій історії України

27-01-2005 16:43, ігор мосійчук як відомо в 2002 році ви як і ряд інших політиків позивалися до верховного суду з приводу фальсифікацій виборів по деяких мажоритарних округах .також відомо що деякі міські голови також були "обрані" завдякии фальсифікаціям.чи будуть покаранні винні у випадкуу ваашого признаачення ? і які правові наслідки для осіб які два роки незаконно керують теріторіальними громадами ?

27-01-2005 18:21, Віктор Шишкін Я сподіваюсь на покарання цих осіб Я сподіваюсь на покарання цих осіб, навіть якщо це було кілька років тому. Тому що це не лише злочин проти певного суб"єкти виборчого процесу, але й злочин проти майбутнього України, злочин проти політичної системи України, злочин проти певних сподівань людей (а їх тримали за "лохів"), тому прощення за подібні злочини бути не може. Тоді це - безвідповідальність перед майбутніми поколіннями

27-01-2005 16:44, S.D. Интересует Ваше мнение по поводу института "спец. прокуроров" Уважаемый Виктор Иванович! События последних лет наглядно продемонстрировали последствия отсутствия надлежащего контроля за деятельностью высшего руководства страны. По большому счету, степень "прозрачности" власти в Украине определяется исключительно наличием "доброй воли" первых лиц. По моему мнению, это законодательный пробел. Хоть прокуратура формально обязано контролировать соблюдение требований законодательства на всех уровнях, реально есть уровень, выше которого этот тезис не работает. Пример уголовных дел против Л.Д.Кучмы, возбужденных судьей Василенко, показывает, что здесь имеется определенный пробел в законодательсте. Вопрос: как Вы относитесь к законодательному закреплению полномочий и обязанностей "специальных прокуроров", в компетенцию которых входило бы выполнение прокурорских функций на уровне высшего руководства? Если Вы разделяете данную идею, то видите ли Вы реальные пути ее воплощения? Спасибо.

27-01-2005 18:36, Віктор Шишкін Можливість "прозорості" влади обумовлюється комплексом заходів, де певні законодавчі норми є лише одною з багатьох складових. Домінантою у цьому птанні я вважаю розвинутість демократичних інсттутів суспільного контролю - через добровільні громадські об"єднання, які б формувалися людьми, та звітували перед людьми. І можливість такої роботи громадських об"єднань повинна бути законодавчо закріплена. Звичайно, якщо говорити щодо комплекса заходів, то туди також повинно бути включене робота прокуратури, інших контрольних органів держави, і особливо парламентський контроль. Саме там сконцентровані представники різних політичних сил суспільства і прошарків населення, в тому числі і опозиційно налаштованих один до одного, що і обумовлює внутрішній зміст контрольних функцій парламенту, а не лише зовнішнє обрамлення цього явища. Тут багато над чим потріьно міркувати - але головне, це бажання людей реалізовувати своє конституційне право на участь в управлінні державою, саме у такий спосіб. Тому інститут спеціальних прокурорів - в тому сенсі в якому я зрозумів питання - при такій ситуації (коли є бажання людей реалізовувати своє конституційне право на участь в управлінні державою ) є зайвим. Якщо мова йде про спеціального прокурора в спеціальних слідчих парламентських комісіях, це вже зовсім інше питання. Це необхідна посада,але вона працює не в апараті прокуратури, а працює при спеціальній слідчій комісії, яку утворює парламент, і цей спеціальний прокурор може призначати з будь кого, кому парламент довіряє з точки фаховості і чесності, і він не обов"язково повинен бути з штату прокурорських чиновників. Скоріш за все, він взагалі повинен не мати жодного відношення до прокурорських структур як державних інституцій. Саме це забезпечить його незалежну поведінку, при здійсненні функцій парламетського слідства.

27-01-2005 18:39, Дмитро Назарець Шановний Віктор Іванович, Колись Юлія Тимошенко пропонувала, щоб генеральний прокурор призначався парламентскьою опозицією. Яке Ваше ставлення до цієї пропозиції?

27-01-2005 18:54, Віктор Шишкін Я таку ідею не можу підтримати, тому що така доктина зруйновує логіку державотворення. Державні інституції формуються тією політичною силою, якій народ легітимно надав владу. Генеральний прокурор така ж персона влада, як і Президент, що переміг на виборах, або Прем'єр-Міністр, призначений Президентом або парламентом від імені парламентської більшості, яка перемогла, завдяки ролі народу, на виборах. Але це питання можна розширити і проаналізувати з іншого боку. Я, наприклад, вважаю, що для суспільного контролю за поведінкою влади повинні бути утворені у сеціальному порядку парламентські слідчі або спеціальні комісії. Цей спеціальнй порядок повинен передбачати або створення такх комісій на паритетних умовах (50% від опозиції, 50% від більшості), або навіть з чисельною перевагою опозиції, наприклад, на 1 голос, зберігаючи при цьому ту норму, яка має місце в сьогоднішньому тексті Конституції України (за створення слідчої або спеціальної комісії повинно проголосувати не менше 1/3 членів парламенту - всього то 150 депутатів). Така ситуація вже сьогодні дає нам доктринальну перевагу, наприклад, над доктриною державотворення в Росії, де за подібну комісію має проголосувати більша половина складу парламенту. Реалізація такої запропонованої мної ідеї щодо формування ВР України спеціальнх та слідчих комісій була б однією з гарантій діяльності опозиції та ознакою демократичних устоїв нашого оновленого суспільства.

27-01-2005 16:59, S.D. Прокуратура и суды как основной инструмент люстрации Уважаемый Виктор Иванович, в некоем подобии правового государства, в котором мы с Вами живем, есть только один законный метод люстрации - через обвинительный приговор суда, в котором содержится запрет заниматься определенной деятельностью или занимать определенные должности на некоторый срок. Повторюсь: это единственный законный метод люстрации в той форме (назовем ее "чешской"), о необходимости которой так долго говорят активисты "Майдана". Например, адекватное расследование массовых фальсификаций на прошедших президентских выборах позволило бы устранить из избирательных комиссий 2006 года наиболее рьяных "активистов" даже при вынесении приговора с условным сроком. Как Вы думаете, готовы ли сегодняшняя украинская прокуратура к эффективной работе в данном направлении, и имеет ли масштабная "юридическая люстрация" смысл?

27-01-2005 19:00, Віктор Шишкін Хочу не погодитися. Не можна всю проблему люстрації звести до норм кримінального законодавства. Тоді ми побудуємо не просто поліцейську державу, а жахливу поліцейську державу, на кшталт, диктатур Сталіна чи Гітлера. Шукати відповіді на різноматніття суспільного життя лише в нормах кримінального права, кримінальної відповідальності - це звужувавти всю палітру життя. Тому то люстрація кадрового корпусу службовців різних недемократичних режимів була започаткована демократичним суспільством як реакція на однобокість в діяльності інститутів тоталітарних режимів, які шукали підсмтави для свого збереження лише в нормах кримінального права.

27-01-2005 19:20, S.D. Прошу пробачення Вибачте за те, що не сформулював своє питання належним чином. Я ніякого разу не закликаю до тотального кримінального переслідування опонентів. Розмова йшла про те, що ніяких інших легітимних підстав для будь-яких "заборон на професію" немає, за винятком положень ЗУ "Про державну службу". ВС прийняв рішення про те, що фальсіфікації були масові. Зараз ми маємо багато, наприклад, ректорів ВУЗів, керівників підприємств тощо, які були активістами фальсіфікаціонного руху. Ці особи коїли злочини, порушуючи виборчі права, але зараз відчувають повну безкарність через їх величезну чисельність. Ось саме про таки випадки шла мова. Чи спроможна сьогодня украінська прокуратура довести справу до кінця та належним чином покарати ВСІХ порушників закону?

27-01-2005 20:12, Віктор Шишкін є інші способи, не тільки кримінальна відповідальність Є інші способи звільнення з посад - за невідповідність займаній посади, за порушення присяги, за несумісність, що може бути остаточним кроком люстрації для цієї людини. На питання чи спроможна сьогодня украінська прокуратура довести справу до кінця та належним чином покарати ВСІХ порушників закону? Можна сказати що всіх неможливо, та мабуть не варто. За незначні правопорушення може бути і християнське прощення, через покаяння - звичайно.

27-01-2005 17:03, fahid Высказывалась идея ввести институт омбудсменов на местах на уровне области или даже района и передать им часть функций прокуратуры. Как вы на это смотрите?

27-01-2005 19:06, Віктор Шишкін Омбудсмен має бути лише один. На місцях можуть бути його представники. Частково прокурорські функції в галузі забезпечення прав людини вже передано за Конституцією омбудсмену, судам при зверненні до них громадян (досить бути утриманцями, пора самостійно захищати свої права власними силами - "помаранчева революція" це підтвердила), іншим контролюючим органам, і частково збережені за прокуратурою через норму стьатті 121 Конституції.

27-01-2005 17:07, Taras-ods Як ви можете прокоментувати, хто є персональним замовником вбивства Б.Деревянко? Чи будуть повернені людству Одеські здравниці (наприклад санаторій"Маяк")? Дякую за відповідь.

27-01-2005 19:10, Віктор Шишкін Відповіді дати не можу. Це повинно зробити слідство. Щодо здравниць - Можливо, за умови наполегливої роботи нової прокуратури та небайдужості одеської спільноти та одеських громадських демократичних організацій. Повторюю, досить бути пасивними спостерігачами (утриманцями) у власних справах.

27-01-2005 17:10, S.D. Интересует Ваше мнение об адвокатуре Господин Шишкин, одновременно с очевидной потребностью в повышении эффективности работы органов прокуратуры, не менее актуальным, мне кажется, является пересмотр функции ее извечного оппонента - адвокатуры.
1. Как Вы оцениваете сегодняшние права и полномочия адвокатов?
2. Как Вы оцениваете профессионализм основной массы украинских адвокатов? 3. Не считаете ли Вы, что в компетенцию адвокатуры могжет и должен быть перенесен ряд функций, пока еще исполняемых государственными институтами, например, защита прав потребителей или контроль за соблюдением требований законодательства о труде?
4. И еще один, смежный, вопрос. Согласны ли Вы с тем, что уровень правовых знаний населения в целом катастрофически низок? Какие Вы видите пути решения этой насущной проблемы? Спасибо.

27-01-2005 19:27, Віктор Шишкін Re: Интересует Ваше мнение об адвокатуре
1. Як ті, що не відповідають умовам демократичної держави та демократичного судочинства. Але відповідь треба шукати не в Законі "Про адвокатуру", як помилково думають багато хто з адвокатів, а в процесуальних кодексах, в яких реалізація конституційних принципів судочинства про змагальність та диспозитивність повинна відслідковуватися в кожній статті, де мова йде про учасників процесу. До цієї доктрини наближеним можна вважати текст нового ЦПК.
2. На превеликий жаль, для основної маси українських адвокатів - недостатній. Ментальність багатьох адвокатів залишилася зі старої радянської епохи, і вони не прониклися розумінням доктринальних прринципів, які були закладені для нового українського судочинства у Конституції. А думати та навчатися не бажать. На цьому мрачному фоні є окремі зірочки!

3. Я не розумію цього питання. Вони і зараз можуть приймати участь у судових процесах у таких категоріях справ. Що їм заважає? А нав'язувати адвокатам державний обов'язок - не відповідає суті адвокатури.

4. ПОвністю підтримую цю думку. Запропонувати виходу поки що не можу, але думаю, що це повинно бути одним із головних напрямків державної політики в галузі українського державотворення.

27-01-2005 19:52, S.D. Необхідне пояснення Мова йде саме про те, що ці правові відносини не є природними для державних органів. Я вважаю, що було б доцільним зовсім позбавити державу від виконання ціх обов'язків, що дозволить скоротити штати держ. органів (УЗПП, прокуратура) та скотортити податковий тягар на законослухняних роботодавців та продавців за рахунок таких, хто не є чистим на руку. Чи є це доречним? Чи не приведе скасування державного контролю в ціх галузях до правового колапсу, Ваша думка?

27-01-2005 20:16, Віктор Шишкін думаю що сьогодні, в зв"язку з нерозвиненими іншими інститутами захисту, забирати від державних орагнів такі функції недоречно

27-01-2005 17:29, S.D. Традиционный вопрос: "Ваши творческие планы" :) (+) А теперь серьезно. Мнение "Майдана и УРП "Собор" известно. Было бы интересно узнать Ваше мнение: где, на какой должности Вы смогли бы принести больше пользы Украине? Спасибо

27-01-2005 19:31, Віктор Шишкін Мої творчі плани - продовжувати бути безробітним (третій рік), закінчити третій том тритомника "Судові системи країн світу". Суддя Конституційного суду України.

27-01-2005 17:30, Дмитро Добрий вечір, пане Віктор! По-перше, вітаю Вас з перемогою всього українського народу над "кучмізмом". Приємно було Вас бачити поруч з народом біля Адміністрації президента кучми. Скажу більше, Ваша поява там також вселяла в нас надію, що ми неодмінно переможемо. Скажіть будь-ласка, яка Ваша особиста позиція до медведчука, суркісів, пінчука,ахметова? Якщо Ви станете Генпрокурором України, чи зможете Ви довести до судового розгляду їх участь у фальсифікаціях виборів, проведенні незаконої приватизації деяких підприємств, співпрацю з кримінальним світом та інше?

27-01-2005 19:39, Віктор Шишкін Думаю, що ще рано святкувати перемогу над "кучмізмом". Світова історія знає випадки, коли "сталінізм" залишався без Сталіна, "франкізм" без Франко. Думаю, щр другий етап "помаранчевої революції", але в іншому форматі, починається сьогодні. > Скажіть будь-ласка, яка Ваша особиста позиція до медведчука, суркісів, пінчука,ахметова? Зайве питання, яка позиція може бути до подібної категорії осіб у учасника акції "Україна без Кучми" (2000-2001) та "Повстань, Україно" (2002). > Якщо Ви станете Генпрокурором України, чи зможете Ви довести до судового розгляду їх участь у фальсифікаціях виборів, проведенні незаконої приватизації деяких підприємств, співпрацю з кримінальним світом та інше? Не знаю. Посада Генпрокурора "не світить". ПО-друге, треба мати відповідні механізми, яких сьогодні нема (нормальний слідчий апарат, який складається з нормальних, чесних, високопрофесійних службовців).

27-01-2005 17:30, ігор мосійчук чи є якась нова інформація з приводу загибелі славної пам"яті Анатолія Єрмака ?
27-01-2005 19:41, Віктор Шишкін На превеликий жаль, із того, що мені відомо, поки ще нема.

27-01-2005 17:42, Сергий Кабуд яки перспективи виписування ордеру на арешт Кучми?(-)
27-01-2005 19:43, Віктор Шишкін Не такі вже й примарні.


27-01-2005 18:10, Сергий Кабуд чи бачити ви у плівок майора Мельниченко майбутнє в суді ?
27-01-2005 19:49, Віктор Шишкін Обов'язково та не безпідставно. Особливо, якщо прокуратура нарешті виконає свій процесуальний обов'язок (норми КПК) про переведення джерел доказів безпосередньо в докази.

27-01-2005 18:22, NeZar Друзі запитують, чи бачити їм легальну маріхуанну
27-01-2005 19:52, Віктор Шишкін Все залежить від законодавця. Пишіть проект та лобіюйте, як в Нідерландах ;):


27-01-2005 18:55, ігор мосійчук Чи готові Ви на посаді Генпррокурора особисто контролювати розслідування по фальсифікації виборів у регіонах ? Чи відомий вам такий факт : мер-комуніст міста Лубни Анатолій Соболев допомагав фальсифікуватти вибори до ВРУ в результаті чого нардепом став ставленик Кучми О.Салмін. Сам став мером у результаті фальсифікації. А у 2004 з допомогою фальсифікацій намагався допомогти Януковичу стати президеентом України .Що робити зціею особою громаді ? Яка можлива роль прокуратури у цій справі якщо Ви обіймете посаду Генпрокурора ?
27-01-2005 19:57, Віктор Шишкін Щодо питань, пов'язаних з порушенням виборчого законодавства, я вже відповідь надав. А громада повинна бути активною та пам'ятати, що або вона безпосередньо, або хтось інший, при її байдужості, формує органи управління. Робіть висновки.

27-01-2005 20:19, DevRand Дякуємо Віктору Івановичу за участь в спілкуванні! Інтернет-конференція на сьогодні закінчена, якщо у вас будуть додаткові запитання - пишіть їх у цій гілці, ми передамо їх Віктору Івановичу Шишкіну для відповіді.

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1106901232.html




Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2016. Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail news@maidan.org.ua