Майдан / Статті Карта Майдану

додано: 24-02-2005
Koмітет народного контролю "Прозора влада": Міністру транспорту та зв’язку України Є.А.Червоненку

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1109198676.html

Міністру транспорту та зв’язку України
пану Червоненку Євгену Альфредовичу



ЗВЕРНЕННЯ


Пройшло вже декілька місяців від часу перемоги в Україні демократичних сил та сформування Уряду народної довіри на чолі з Юлією Тимошенко. Ми, активісти передвиборчої кампанії Віктора Ющенка та учасники помаранчевої революції, що об’єдналися в Комітет народного контролю “Прозора влада” звертаємо Вашу увагу на необхідність швидких кадрових змін в найбільш корумпованому Управлінні Одеської залізниці, яке під час президентських виборів виступило основним знаряддям адміністративного тиску на користь провладного клану Кучми-Януковича . На даний момент Одеською залізницею продовжують керувати особи, що заплямували себе участю в організації адміністративного тиску та прямих фальсифікаціях виборів Президента України 2004 року. Це дуже непокоїть широку громадськість нашого регіону та змушує нас публічно звернутись до Вас, нагадавши загальновідомі факти протизаконних дій керівництва Одеської залізниці:

1. На початку серпня 2004 року керівництво Одеської залізниці розпочало активну обробку працівників ОЗ. Силою, обманом, адміністративним тиском було організовано примусовий вступ працівників ОЗ та членів їх сімей до партії “Відродження”, під керівництвом міністра транспорту та зв’язку Георгія Кірпи.

2. Провладний кандидат в Президенти України Віктор Янукович, за участю міністра транспорту Георгія Кірпи, неодноразово мав зустрічі з верхнім щаблем керівництва Одеської залізниці на чолі з Начальником Одеської залізниці Левицьким Іллею Юхимовичем. Як правило, після таких зустрічей старшим та середнім складом в робочий час проводилася агітація у всіх без виключення підрозділах та підприємствах ОЗ на користь кандидата Януковича. Одночасно відбувалася робота з очорнення та дискредитації іншого кандидата – Віктора Ющенка. Під загрозою звільнення працівників Одеської залізниці “зганяли” на обов’язкові зустрічі з агітаторами та представниками кандидата Януковича. При цьому всі висловлювання в підтримку Віктора Ющенка переслідувались.

3. Всі профспілкові комітети на підприємствах ОЗ агітували виключно за Януковича, негласно мотивуючи це своєю залежністю від керівництва на чолі з Начальником ОЗ Іллею Левицьким.

4. Із самого початку передвиборчої кампанії майже у всіх робочих приміщеннях ОЗ були складовані завчасно підготовлені плакати, листівки та інші агітаційні матеріали на користь Януковича та наклепницькими матеріалами проти Ющенка. Ця продукція постійно оновлювалась та доповнювалась в залежності від політичної ситуації на протязі всієї передвиборчої кампанії. Також ця продукція вивішувалась у всіх без винятку закладах ОЗ та з прямого дозволу та відома Іллі Левицького в обов’язковому порядку розповсюджувалася у всіх поїздах формування ОЗ. Були введені в дію систематичні інструктажі з поїздними бригадами про особисту відповідальність працівників за нерозповсюдження політичної агітації серед пасажирів на користь Януковича.

5. Плакатами, листівками та газетами були обклеєні всі поїзди і подібну літературу примушували вручати пасажирам особисто в руки. Перевіряли агітроботу спеціально призначені для цієї мети працівники Одеської залізниці.

6. Завідомо володіючи інформацією, що залізниця – організація із відповідною дисципліною, керівництво ОЗ постійно здійснювало тиск на старший, середній та молодший комсклади ОЗ шляхом усних наказів та розпоряджень, спрямованих на зомбування працівників ОЗ. Близький друг Януковича – перший заступник начальника ОЗ Вельченко Олександр Федорович з прямого відома та згоди начальника ОЗ Левицького, особисто їздив по всім основним структурним підрозділам ОЗ, агітуючи при цьому за Януковича. По всім організаціям ОЗ спеціально призначені працівники залізниці слідкували та “відповідали головою” за відсутність агітації за Віктора Ющенка на ввіреній їм території. Якщо ж агітматеріали все-таки з’являлися, то в обов’язок цих груп входило їх негайне знищення, і далі проводилося розслідування щодо їх виникнення.

7. Відбувалося масове використання технологій із відкріпними талонами. Працівників, котрі працювали в день чергового туру виборів, начальників відділів кадрів підприємств та організацій ОЗ, примушували приносити відкріпні талони та відбирали їх, з метою подальшого використання на “своїх” виборчих дільницях. Тільки одним Одеським відділенням перевезень на чолі із Луханіним Миколою Івановичем було сформовано шість поїздів, що відправлялися в напрямку Західної України для фальсифікацій за відкріпними талонами. Після цього вони в повній готовності відстоювались на ст. Карпово, готові в будь-який момент виконати усний службовий наказ керівника залізниці Левицького.

8. Особистим усним розпорядженням Іллі Левицького з числа підпорядкованої йому служби воєнізованої охорони були створені оплачувані готівкою загони молодих людей, завданням яких була таємна охорона “своїх” дільниць по території ОЗ (об’єднує 5 областей України). Всі вони отримали недвозначний наказ силою не допускати до виборчих дільниць голосуючих за відкріпними талонами мешканців Західної України, а також активно перешкоджати і не допускати невдоволення на ввірених їм виборчих дільницях.

9. В підтримку фальсифікаціям виборів за службовим наказом начальника Одеської залізниці Іллі Левицького під прикриттям офіційних заявок від Партії регіонів та СДПУ (о) було сформовано 6 поїздів (120 вагонів). Поїзди завантажувалися на ст. Маріуполь, де металургів не було допущено на свої робочі місця і примусово відправлено в м. Київ, де кожному виплачено 200 грн за добу перебування. Також відправлення людей відбувалося зі станцій: Донецьк, Красноармійськ, Волноваха. В вагони завантажувалися цілі “шахти” із керівниками, горілкою та готівкою. Одеські поїзди знаходилися в Києві від 4 до 5 діб. Всі вагони повернулись в незадовільному технічному стані: вибиті вікна, поламані двері, полиці і т.п. Практично всі поїзди прийшли назад з великою недостачею комплектів постільної білизни. Позаяк в поїздах відбувався п’яний “беспредел” з боку пасажирів – прихильників Віктора Януковича. Багатьох провідників було побито та морально принижено, в результаті чого поїзні бригади стали страйкувати та вимагати їх повернення в Одесу. Всі витрати по цим перевезенням були погашені за прямою вказівкою начальника ОЗ Іллі Левицького – частину за допомогою “Укрзалізниці”, а частину – ОЗ. Супроводження вищевказаної операції відбулося із заплутуванням всієї фінансової документації.

Все вищевикладене дає підстави для початку службового розслідування та негайного відсторонення всього вищого ешелону Одеської залізниці.

Ми вимагаємо негайного відсторонення від своїх посад:
- Левицького Іллі Юхимовича – начальника ОЗ,
- Вельченка Олександра Федоровича – першого заступника начальника ОЗ,
- Кожевіна Євгена Никандровича – керівника фінансової служби ОЗ (після 2-го туру за наказом Кірпи терміново був переведений на посаду Президента ЧМП,
- Кричуна Віктора Петровича – начальника Одеського пасажирського вокзалу,
- Луханіна Миколу Івановича – начальника перевезень Одеського відділення ОЗ.

За дорученням ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
КОМІТЕТУ НАРОДНОГО КОНТРОЛЮ “ПРОЗОРА ВЛАДА” –
Вадим Поліщук,
Андрій Іщенко,
Станіслав Огоровий,
Сергій Філічкін,
Андрій Перов,
Денис Пікалов.


Від М.-І.: пропонуємо ознайомитися з іншим зверненням до Міністра транспорту і зв"язку, в якому піднімаються подібні проблеми, що існують довкола Одеської залізниці: http://maidan.org.ua/static/mai/1108915133.html

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1109198676.html




Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2016. Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail news@maidan.org.ua