Майдан / Статті Карта Майдану

додано: 10-05-2005
В. Автостопер: Високий Вал: Авторекет по-чернігівськи
"Високий Вал"

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1115725397.html



http://sian-ua.info/index.php?module=pages&act=page&pid=2038

«Ты что, не знаешь с кем мы?!» З цієї дивовижної фрази почався “наїзд” на
водія мікроавтобусу, що наважився взяти пасажирів, які зранку 10 травня
вирішили атостопом дістатися з чернігівського Валу до столиці. Машина була
комфортабельна, але водій, наляканий пресингом чоловіка загрозливої
зовнішності, наказав пасажирам вийти...

“Диспетчер – это звучит гордо!”

“Чоловік загрозливої зовнішності” виявився “диспетчером” перевізника, який
“контролює” на Валу належну йому територію, звідки відправляються
мікроавтобуси за маршрутом “Чернігів-Київ”. Принаймні, так себе кличуть
чоловіки у темних окулярах. Ні бейджика, ні якихось інших “знаков
различия”. У Києві біля метро “Чернігівська” ці дядьки теж присутні.
Взимку, коли довелося стикнутися із схожим “неестетичним моментом”,
хлопчик у “вязаной шапочке” теж намагався тиснути на водія, проте “не на
того натрапив”. Але повернемося до “нашого барана”.

- Сейчас машина подойдет, - обнадійливо скомандував “диспетчер”. І
“машина подошла”:

Обшарпана газель, кількість і розташування місьць в якій викликає підозри
щодо відповідності будь-яким встановленим нормам. Вартість проїзду – 13
гривень. Їде, коли всі місця будуть заповнені. Фактично шляхом погроз
людей змусили користуватися послугою, якість якої нижче, а вартість вище.

На зауваження, що доветься з цього приводу писати новину, “дядько в
окулярах” заперечив:

- Это не мужской метод!... Писательство? Не надо этих сказок!...

Кортіло запитати: “А какой – мужской? Или “мужики не танцуют?” Проте
втягуватися у подібні дискусії – зовсім неестетично і непотрібно.

Куди дивляться МВС, СБУ і АМКУ?

Як клієнт я просто хочу отримати дешеву і якісну послугу. Якщо мені у
цьому перешкоджають методами схожими на кримінальні, то це непоганий
інформаційний привід гідний оприлюднення. А реакцією на цю інформацію
мають бути дії відповідних служб, які повинні якісно виконувати покладені
на них функції. Думаю, зовнішнє спостереження за “точкою” мало б з часом
принести результат. І результати розслідування АМКУ щодо наявності
конкуренції між чернігівськими перевізниками (монопольної змови) теж могли
б бути цікавими.

Так, до 15 вересня 2004 року чернігівські перевізники ще якось конкурували
між собою, намагалися поліпшувати послуги, а ціна проїзду за маршрутом
“Чернігів-Київ” залежала від пункту відправлення. Після зазначеної дати
ціна стала однаковою і стабільною – 13 гривень (до цього – 8-10 гривень).
Фактична відсутність конкуренції призвела до погіршення обслуговування і
до знущальницьких фраз водіїв на адресу пасажирів типу: “Если сейчас
уйдете на попутку, можете не возвращаться. Я вас не возьму из-за
принципа”.

Цікаво, якими такими “принципами” керуються перевізники? А може “клієнт
завжди правий”? Тобто, ситуація схожа на абсурдну. Поставити все на свої
місця – справа честі тих, хто декларує благородні наміри.


Ванька АВТОСТОПЕР
"Високий Вал", Чернігів

Версія до друку // Редагувати // Стерти // URL: http://maidan.org.ua/static/mai/1115725397.html




Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2016. Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail news@maidan.org.ua