першановинистаттізахідцентрвостокпівденькримфорум пошукконтакти  

Фарс та примітивність перманентних виборів

04-06-2008 16:24 // URL: http://maidan.org.ua/static/narnews/1212585866.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

Вибори... Здається, наше теперішнє життя не можливе без цього терміну та участі у цьому процесі. Суспільство, перебуває в цьому стані постійно, з незначним інтервалом.

Помаранчево-революційний запал, надихнув наших державних керівників до перманентних плебісцитів, як підсвідоме сподівання до змін - на краще. Але постійне проведеня волевиявлення громадян, та методи з якими вони проводяться з часом знівелювало саму суть поняття плебісциту. Пересічна людина, з будь-якого електорального поля вже втратила бажання долучатись до політичних перегонів „своєї” політичної партії.

Останнім часом дивує, навіть не настільки втрата зацікавленості в електорату до виборів, а зменшення якості та професійності в підготовці та проведенні виборів. Підготовка виборчого процесу, а саме агітаційної кампанії просто дивує своєю недолугістю та примітивністю.

Вже пройшли часи коли електорат „хавав” інформацію з гарних агітаційних листівок, буклетів, бігбордів та партійних програм. Люди почали розуміти, що ці всі гарні папірці-просто гарно написані, але втілення та відповідальності за це ніхто не несе.

Останні вибори - в Київраду, просто яскравий та „свіжий” приклад такої недолугості. Агітаційна кампанія була тільки й спрямована на роздачу тонн макулатури (газети, буклети, програми, календарі, карти Києва, проекти програм Конституції, календарів та ін.), пластмаси (прапорці, пакети, ручки, СD-диски), а також футболки, кепки, прапори, намети, які тільки збільшили об’єми київських сміттєзвалищ. В той час, як в тих же ж партійних програмах (усіх партій) йдеться про потребу збільшення умов екології та чистоти довкілля.

Такі методи проведення агітаційних кампаній вже не діють, про що свідчить результат останніх київських виборів. Електорат, за часи активного політичного життя вже виріс, і для того щоб він знову на щось „повівся” потрібно більш якісні методи агітації, або дійсно почати працювати на суспільство. Але чомусь ні керівники партій, ні їхні політтехнологи цього не розуміють.

Крім самого фарсу з яким політики ставляться до громадян (для них він просто – електорат, маса) дивує безграмотний примітивізм проведення передвиборчих кампаній. Якщо вже й дурити людей, то потрібно красиво, щоб люди „хавали”агітацію - і їм це подобалось.

Якщо проаналізувати ресурс будь-якої партії (яка „світилась” на виборах) який вона викинула на вибори, а це починаючи від простих агітаторів в наметах до керівників самої кампанії, то виходить досить „кругленька” сума. Крім того, одним з найбільш витратних статей,є - реклама по телевізору, радіо, друкованих органах, бігбордах.

Ресурс, який партії викидають на кампанії (який в кінцевому варіанті всеодно зупиняється на сміттєзвалищі), можна було б спрямувати на соціальні програми. На які електорат, на даний час краще „клюне” ніж на багатотонні гори макулатури. Деякі політичні партії проводять щось подібне, але такі випадки поодинокі і не постійні. Соціальних проблем, на які мали б реагувати політичні партії безліч в Києві: забудова історичної частини міста, дорожні затори, рівень екології, винесення грального бізнесу за межі міста, збереження скверів та парків, рівень життя громадян та ін.(прикладів дуже багато).

Я думаю, якщо політики будуть цього хоч трохи дотримуватись - їхні рейтинги будуть значно більшими.

Олександр Саліженко

04-06-2008 16:24 // URL: http://maidan.org.ua/static/narnews/1212585866.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

Увага!!! Сайт "Майдан" надає всім, хто згадується у новинах, можливість розмістити свій коментар чи спростування, за умови належного підтвердження особи. Будь ласка, пишіть нам на news@maidanua.org і вказуйте гіперлінк (URL) новини, на яку ви посилаєтся.




Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2017. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua