першановинистаттізахідцентрвостокпівденькримфорум пошукконтакти  

Одна суцільна яма

16-03-2010 18:09 Київщина // URL: http://maidan.org.ua/static/narnews/1268755752.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

Сніг тане, оголюючи нерадісну для водіїв картину: більшість трас Київської області непридатні до пересування автомобіля і вантажівки.
«Якщо ви кажете, що дороги в Києві критичні, то поїдьте за місто, в область, – говорить Олексій, водій з Обухова. - При виїзді з міста ями розміром із колесо - потрапивши до такої їдеш вже не в своїх справах, а до найближчого СТО. Це особливо прикро, адже я завжди сплачую дорожній збір - кошти, за які автодорівці нібито мають підтримувати траси у належному стані».
«Траси Київ-Харків, Одеської вже нема. Те, що залишилось важко назвати дорогою, – вважає водій вантажівки В’ячеслав. – Без запаски людям їздити страшно, диски та гума – перше, що страждає від таких доріг».
За словами генерального директора корпорації «Київатодор»Георгія Глинського на ремонтні роботи доріг Києва гроші із транспортного збору, що виплачують автомобілісти. 70% із цих коштів йдуть на ремонт Київських доріг, а 30% - на дороги населених пунктів Київської області, якими опікується Облавтодор. І якщо щорічно сума цього збору сягала 200 млн грн, то сьогодні отримали лише 128 млн. грн. на поточний ремонт.
І справді, за містом ми спостерігали на дорогах по три-чотири бригади працівників щодня. Однак, чи не марна ця робота?
Не потрібно бути експертом, аби зрозуміти: поточне «латання» дір литим асфальтобетоном, коли дороги ще вкриті талою водою - дурна праця. На вулиці ще зимно, вночі – мороз, тож такий ремонт протримається декілька тижнів. А потім усі ями з’являться знову і будуть навіть більшими.
Як повідомив громадському руху «Разом із тобою» Анатолій Воргун, директор компанії благоустрою «Євросервіс», в Україні потрібно повністю змінювати підхід до ремонту доріг. Втім, цього не відбувається: «Сьогодні заводи відмовляються переходити на нові технології і переробляти старий асфальт, що значною мірою покращило б і здешевило ремонт. Вони хочуть виготовляти новий, бо це економічно вигідніше».
«Замість неефективного, такого, що потребує багато фізичних, технічних та грошових затрат ямкового ремонту, варто знімати верхні 1-2 шари асфальту і повністю їх оновлювати. І вистачить цього не на 3-4 місяці, як зараз, а на 5-6 років, що вже доведено як українською, так і міжнародною практикою», - зазначив пан Анатолій.
«Цьогорічна зима аж ніяк не сприяла шляховикам: перепади температур та значні опади розбили асфальт, тож роботи для ремонту вистачить на рік, – додає Ігор Дармостук, голова виконкому Громадського руху “Разом із тобою”. – Однак стан наших доріг є також і наслідком недолугої системи: проконтролювати скільки дорожнього полотна відремонтовано реально, а скільки – лише на папері дуже важко. Змінювати потрібно не тільки технології ремонту, а й запроваджувати громадський контроль за цільовим використанням коштів».
За офіційними даними близько 60% всіх доріг України розбиті та потребують капітального ремонту. Загальна площа пошкоджень на сьогодні вже склала понад 5 млн. м², а сума коштів, необхідних на їх ремонт за міжнародними стандартами може сягнути 500 тис. євро. За словами представників «Укравтодору» такої катастрофічної для доріг зими не було вже понад 30 років.

автодор.jpg

16-03-2010 18:09 Київщина // URL: http://maidan.org.ua/static/narnews/1268755752.html
Версія до друку // Редагувати // Стерти

Увага!!! Сайт "Майдан" надає всім, хто згадується у новинах, можливість розмістити свій коментар чи спростування, за умови належного підтвердження особи. Будь ласка, пишіть нам на news@maidanua.org і вказуйте гіперлінк (URL) новини, на яку ви посилаєтся.




Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2017. Архів пітримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг". E-mail: news@maidan.org.ua